hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اعلام حمایت 500 شرکت تعاونی از نامزدی دکتر قالیباف در سراسر کشور 

اعلام حمایت 500 شرکت تعاونی از نامزدی دکتر قالیباف در سراسر کشور 

رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف گفت: در کارزار حمایت شرکت های تعاونی از نامزدی دکتر قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 500 شرکت تعاونی حمایت خود را اعلام کردند که پیش بینی می شود که این رقم به دو برابر تا پایان زمان مقرر برای تبلیغات برسد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران،حمید اورعی با بیان اینکه دیدگاه دکتر قالیباف در حوزه اقتصادی بسیار شفاف و روشن است، اظهار کرد: یکی از حوزه های اقتصادی مورد توجه این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می شود به حوزه تعاون اشاره کرد. 
وی بیان کرد: نگاه ویژه دکتر قالیباف به حوزه تعاون موجب شده است تا در این راستا کارزار حمایتی در کل کشور ایجاد شود و شرکت های تعاونی در سراسر کشور از ایشان حمایت کنند.
رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف تصریح کرد: از ابتدای حضور ایشان در عرصه انتخابات شاهد حمایت شرکت های تعاونی سراسر کشور بودیم که مقرر شد که هر استانی به صورت مکتوب و با بیان مشخصات این شرکت ها از میزان این حمایت ها اطلاع بدهد.
وی اذعان کرد: تا کنون 500 شرکت تعاونی بزرگ در سراسر کشور حمایت خود را از حضور دکتر قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند که پیش بینی می شود تا پایان زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری هزار شرکت تعاونی در سطح کشور از ایشان حمایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد